Status van aangeleverde items

Welk proces doorloopt aangevraagde informatie en wat is er dan mogelijk?

Als je gevraagd is om informatie of bestanden aan te leveren via YouProvide, dan hebben de betreffende items de status Gedeeld. Gedeeld met jou, als klant, om de gevraagde info aan te leveren.

Hieronder zie je welke mogelijkheden je dan hebt en wat er met de status gebeurt.

Status Mogelijkheden klant

GedeeldScreenshot 2023-01-31 at 10.35.03

De uitvrager heeft de lijst compleet gemaakt en vervolgens uitgezet bij de klant om in te vullen.

  • lijsten of items delen met collega's
  • Documenten uploaden
  • Item op NVT zetten
  • Opmerkingen bij items maken
  • Door uitvrager meegestuurde documenten downloaden

In behandeling

Screenshot 2023-01-31 at 10.36.29

De klant heeft bij het item een of meer bestanden geüpload of opmerkingen getypt

  • Meer documenten uploaden
  • Geuploade documenten verwijderen
  • Meer opmerkingen toevoegen
  • Item op NVT zetten
  • Item aanleveren (dan moet er ofwel een bestand bij zijn, ofwel op NVT gezet)

Verstuurd

Screenshot 2023-01-31 at 10.37.18

De klant heeft het item aangeleverd naar de uitvrager.

  • Opmerkingen toevoegen

Als je in deze fase bedenkt dat je toch nog iets wilt toevoegen of wijzigen, moet de uitvrager dit weten en het item terugzetten naar In behandeling.

Geretourneerd

Screenshot 2023-01-31 at 10.38.01

De uitvrager heeft vastgesteld dat de aanlevering niet volledig of niet correct is en verzoekt om aanvulling.

  • Meer documenten uploaden
  • Meer opmerkingen toevoegen
  • Item op NVT zetten
  • Item aanleveren (dan moet er ofwel een bestand bij zijn, ofwel op NVT gezet)

Geaccepteerd

Screenshot 2023-01-31 at 10.37.18

De uitvrager heeft het item definitief vastgezet.

  • Opmerkingen toevoegen