Abonnementen

Welke abonnementsvormen kun je als kantoor kiezen en wat zijn de verschillen?

YouProvide biedt 3 verschillende abonnementen, die je als kantoor kunt kiezen. Welke voor jouw situatie het beste past, hangt af van de ambities die je als kantoor hebt en van de gewenste uitstraling naar je klanten.

Features

Hieronder staan de verschillen tussen de abonnementen. De Basic versie bevat alle functionaliteiten om aan de slag te kunnen met je PBC lijsten. Het Professional abonnement is vooral bedoeld voor kantoren die een eigen, professioneel gezicht willen laten zien naar hun klanten. De Enterprise versie is voor wie het onderste uit de kan wil qua efficiency en customization.

Feature vergelijking YouProvide abonnementen

Feature

Basic

Professional

Enterprise

Aantal kantoorgebruikers

onbeperkt

onbeperkt

onbeperkt

Aantal klanten

onbeperkt

onbeperkt

onbeperkt

Aantal klantgebruikers

onbeperkt

onbeperkt

onbeperkt

Bijlages met items meesturen

:check_mark:

:check_mark:

:check_mark:

Audittrail

:check_mark:

:check_mark:

:check_mark:

Statistieken

:check_mark:

:check_mark:

:check_mark:

Doorrollen van opdracht vorig jaar

:check_mark:

:check_mark:

:check_mark:

Import/export van Lijsten en Templates via Excel

:check_mark:

:check_mark:

:check_mark:

2-factor Authentication

:check_mark:

:check_mark:

:check_mark:

Single Sign-on met Microsoft Azure AD

:check_mark:

:check_mark:

:check_mark:

Eigen logo in applicatie en op e-mails

:check_mark:

:check_mark:

:check_mark:

Eigen huisstijl accentkleur in applicatie

 

:check_mark:

:check_mark:

Eigen header en footer in e-mails

 

:check_mark:

:check_mark:

Opdrachtjaar dynamisch in teksten

 

:check_mark:

:check_mark:

Automatische herinnering (e-mail) bij naderen deadline

 

:check_mark:

:check_mark:

E-mails versturen vanuit eigen domein

 

:check_mark:

:check_mark:

Eigen domein voor applicatie

 

 

:check_mark:

Eigen logo en afbeelding op inlogscherm

 

 

:check_mark:

Eigen teksten in e-mails

 

 

:check_mark:

Klantgroepen

 

 

:check_mark:

Secties of items toewijzen aan kantoormedewerkers

 

 

:check_mark:

Rollen kantoorgebruikers instelbaar

 

 

:check_mark:

Maximum aantal Templates

8

15

onbeperkt

 

Tarieven

De maandfactuur voor je kantoor bestaat uit twee delen:

  1. Een vast maandbedrag, gebaseerd op het gekozen abonnement
  2. Een bedrag voor alle lijsten die in de afgelopen maand zijn gedeeld met klanten. Het bedrag per lijst hangt af van de grootte van de lijst

 

Basic

Professional

Enterprise

Maandabonnement

Prijs per maand

€ 175

€ 325

€ 500

Tarief per gedeelde lijst (=per entiteit binnen een project)

Lijst Small - ad-hoc (max 10 items)

€ 2,50

Lijst Medium - samenstel (max 50 items)

€ 5,00

Lijst L - audit - (>50 items)

€ 9,50

 

Abonnement aanpassen

Je kunt zelf het ingestelde abonnement aanpassen bij de Kantoorinstellingen. Aanpassing naar een duurder abonnement gaat direct in. Een aanpassing naar een goedkoper abonnement gaat in per de eerstvolgende kalendermaand.

Abonnement stoppen

Mocht je het abonnement op YouProvide willen stoppen, dan is dat ook mogelijk. Bij de kantoorinstellingen zie je de eerstvolgende datum waarop je abonnement automatisch wordt verlengt. Als je voor die tijd stopt, blijft YouProvide nog tot die datum beschikbaar, daarna kun je er geen gebruik meer van maken.

Zorg bij het stoppen van je abonnement dat je alle belangrijke bestanden uit je projecten hebt gedownload voordat de einddatum is bereikt!