Browser cache wissen

Leeg scherm, fouten die een collega niet krijgt, onverklaarbaar gedrag van de applicatie?

Door allerlei oorzaken kan het gebeuren dat je browser even de weg kwijt is. Browsers bewaren gegevens en stukken programmacode om sneller te kunnen werken. Soms wordt dit echter iets te lang bewaard. Dan blijft er ergens een instelling hangen, of werkt je browser nog met een verouderde versie van de applicatiecode.

Je kunt dit meestal oplossen door alle informatie te wissen die je browser van YouProvide heeft bewaard.

Deze actie heeft alleen gevolgen voor YouProvide, niet voor andere websites, cookies en opgeslagen gegevens.

 

Cookies wissen

Een andere manier:

1. Klik op het site-instellingen icoon dat vooraan in de adresbalk staat (in sommige browsers is dit een slotje):

2. Kies voor Site settings (of het Nederlandstalige equivalent hiervan)

3. Klik in het instellingenscherm op de Delete data knop.

4. Je kunt nu het beste je YouProvide tabblad sluiten in de browser en YouProvide opnieuw starten.

 

Browser cache wissen

De browser slaat stukjes code op in de cache. Soms blijft daar ten onrechte wat rommel achter waardoor de werking van websites wordt verstoord. Je kunt de cache probleemloos wissen, zodat alles wat nodig is voor een website of -applicatie, opnieuw wordt opgebouwd: