Hoe je instelt dat je een e-mail ontvangt wanneer er items zijn aangeleverd of opmerkingen geplaatst.
Wanneer ontvang je een e-mail
De update e-mail wordt verstuurd als er veranderingen in de lijst zijn die voor jou relevant zijn:
- er zijn items uit de vragenlijst aangeleverd door de klant
- de klant heeft ergens een opmerking bij geplaatst
Let op: je krijgt alleen e-mail over projecten die je met een geel sterretje hebt gemarkeerd:
Waarom geen e-mail als er bestanden zijn geupload? - Zodra de klant 1 of meer bestanden heeft geupload, kun je deze als accountant ook zien. Echter, je kunt nog niet beginnen met het beoordelen omdat de klant nog wijzigingen of aanvullingen kan maken. Pas wanneer de klant op Aanleveren heeft geklikt, wordt het item voor de klant gelockt en kun je veilig gaan beoordelen zonder dat de bestanden ondertussen nog worden vervangen of aangevuld.
Instellen
Bij je profielinstellingen kun je aangeven welke update e-mails wilt ontvangen, en hoe vaak:
Verzending van de e-mails gebeurt aan het begin van de dag:
- Dagelijks: ma-vr om 06:00
- Wekelijks: ma om 06:00