Kan niet inloggen

Kun je niet inloggen of krijg je een foutmelding? Check hier wat je eraan kunt doen.

1. Controleer je snelkoppeling

Start je YouProvide via een opgeslagen koppeling in je browser?

Controleer dan, dat de snelkoppeling verwijst naar https://app.youprovide.nl 

Iedere andere verwijzing kan tot problemen leiden bij het inloggen of openen van lijsten.

1. Start een nieuw, leeg tabblad in je browser

2. Zoek de snelkoppeling die je altijd gebruikt. Klik daar op met de rechtermuisknop

3. Kies in het menu voor Bewerken...

4. Controleer de waarde bij URL. Dit moet https://app.youprovide.nl zijn, pas het zonodig aan.

 

2. Verwijder login-cookies

Verwijder de cookies voor het domein b2clogin.com (dat onderdeel is van het inlogproces van YouProvide), login.youprovide.nl en youprovide.nl.

  • Chrome browser: ga naar Instellingen | Sitegegevens
    Verwijder de cookies en instellingen van b2clogin.com

  • Edge browser: 

    Verwijder alle cookies van
    - youprovide.nl
    - login.youprovide.nl
    - b2clogin.com

    Dit kan direct vanuit YouProvide (inlogscherm):
  • Firefox browser: ga naar Instellingen | Privacy & Beveiliging en klik op Gegevens beheren... Zoek hier naar b2clogin.com, login.youprovide.nl en youprovide.nl en verwijder de cookies en instellingen

Ververs of herstart nu het inlogscherm via https://app.youprovide.nl en log in.