Updates volgen

Hoe zie je gemakkelijk waar je van de accountant opmerkingen of retouren hebt gekregen?

Tijdens het aanleveren van de benodigde documenten vindt er allerlei communicatie plaats met de accountant die de aanleveringen beoordeelt.

Via een dagelijkse (of wekelijkse) e-mail kun je op de hoogte blijven van wat je van de accountant terugkrijgt (zie ook Een update e-mail ontvangen). Hoe zie je snel waar de accountant feedback heeft gegeven?

Relevante updates

YouProvide stuurt je een update e-mail als in een project zich een van de volgende gebeurtenissen voordoet:

  • De accountant plaatst een opmerking bij een item
  • De accountant zet een aangeleverd item op geretourneerd
  • De accountant voegt nieuwe items toe aan een lijst

Projectoverzicht

Als je vanuit de e-mail of vanuit je YouProvide dashboard het project opent, krijg je het volgende overzicht:

 

Opmerkingen en retouren

Aan de verschillende iconen zie je snel waar de accountant feedback heeft gegeven:

Er zijn nieuwe opmerkingen van de accountant (na 2 dagen wordt het groene icon wit ; je ziet zo snel hoe nieuw opmerkingen zijn)
Er zijn items door de accountant geretourneerd
Dit icon geeft aan dat er bestanden zijn geupload, door jezelf of je collega's. na 2 dagen wordt dit icon ook wit:

TIP: Wanneer je doorklikt op een lijst, zie je bij de secties en items deze iconen terug en zo vind je snel de plek waar de laatste interactie vanuit de accountant plaatsvond.

 

Nieuwe items

Wanneer de accountant nieuwe items in een lijst toevoegt, zie je in het overzicht niet expliciet waar dat gebeurt. Je vervolgt gewoon het aanleveren van de stukken waar je gebleven was.

Aan de voortgangsindicator zie je welke lijsten nog niet compleet zijn:

Als de accountant met bepaalde delen haast heeft, kan hij dat met een opmerking of deadline kenbaar maken.