Factuurspecificatie

Kan ik een uitsplitsing krijgen van de maandelijkse kosten, zodat ik deze kan doorbelasten naar de juiste projecten?

Op de maandelijkse factuur van YouProvide vind je doorgaans drie verschillende soorten kosten:

  1. Vaste abonnementskosten. Deze zijn iedere maand gelijk en zijn afhankelijk van het gekozen kantoorabonnement;
  2. Kosten van nieuw gedeelde lijsten. Wanneer een lijst voor het eerst met de cliënt wordt gedeeld, wordt deze gefactureerd. Het tarief wordt bepaald door de grootte van de lijst, zie Prijzen
  3. Aanvullende kosten van lijsten waaraan items zijn toegevoegd na het delen. Bijvoorbeeld een lijst die bij het delen 48 items bevatte, waar nu nog 10 extra items aan zijn toegevoegd. Hierdoor verschuift de lijst van kostencategorie Samenstel naar Audit en wordt de meerprijs in rekening gebracht.

Specificatie

Gebruikers met de rol TemplateManager hebben de mogelijkheid om het kantoorabonnement in te stellen of te wijzigen, en ook om een factuurspecificatie op te vragen.

In het Instellingen menu bevindt zich het tabblad Abonnement:

Onderaan dit tabblad vind je de optie om voor de lopende maand en de 3 afgelopen maanden een specificatie te downloaden. Deze wordt in een Excel bestand opgeleverd.

Je vindt in de specificatie de datum waarop de lijst is gedeeld, gebruiker, grootte van de lijst, cliënt en project.