De beste investering
Als het gaat om gemak, efficiency en security dan hoef je niet verder te zoeken.
KIES JE ABONNEMENT
Wat past bij jouw kantoorpraktijk
Met drie verschillende abonnementsvormen is er altijd een abonnement dat past bij jouw kantoor. En als je dat wilt, kun je zelf op ieder moment wisselen naar een ander abonnement.
Je totale tarief bestaat uit een vaste component, je abonnement, en een variabele component gebaseerd op het aantal lijsten dat je gebruikt.
Vaste kosten
€195
Het instap-abonnement, prima geschikt voor niet al te lange PBC lijsten
- Bijlages meesturen met opgevraagde items
- Audittrail
- 2-Factor Authentication of Microsoft SSO
- Opmerkingen bij items
- Projectdashboard
- Kantoornaam en logo in e-mails
- Specificatie van de maandfactuur
- Update e-mails van aanleveringen en opmerkingen
- Maximaal 8 Templates
€350
Extra efficiëntie voor grote PBC lijsten en duidelijke branding van je kantoor
- Dynamisch boekjaar in titels en omschrijvingen op basis van controlejaar
- Deadline herinneringen per e-mail voor cliënten
- Eigen huisstijlkleur in applicatie
- Eigen afzender e-mailadres
- Eigen header en footer design voor e-mails
- Maximaal 15 Templates
€500
Alle flexibiliteit om aan te sluiten bij je kantoorprocessen.
- Aanpasbare gebruikersrollen
- Onbeperkt aantal templates
- We create amazing digital products.
- We create amazing digital products.
- We create amazing digital products.
- We create amazing digital products.
- We create amazing digital products.
- We create amazing digital products.
- We create amazing digital products.
- We create amazing digital products.
- We create amazing digital products.
- We create amazing digital products.
- We create amazing digital products.
- We create amazing digital products.
- We create amazing digital products.
- We create amazing digital products.
- We create amazing digital products.
Variabele kosten
€2,50
Lijsten tot 10 items, ideaal voor onboarding, fiscaal, WWFT cliëntonderzoek en andere kleine uitvragingen
€6,00
Lijsten tot 50 items, ideaal voor de samenstelpraktijk, interim en proces- of IT audits
€11,00
Lijsten met onbeperkte lengte, voor de jaarrekeningcontrole en omvangrijke auditopdrachten
$1200
Free Forever. As long as you hustle. No credit card required
- We create amazing digital products.
- We create amazing digital products.
- We create amazing digital products.
- We create amazing digital products.
- We create amazing digital products.
$1200
Free Forever. As long as you hustle. No credit card required
- We create amazing digital products.
- We create amazing digital products.
- We create amazing digital products.
- We create amazing digital products.
- We create amazing digital products.
$1200
Free Forever. As long as you hustle. No credit card required
- We create amazing digital products.
- We create amazing digital products.
- We create amazing digital products.
- We create amazing digital products.
- We create amazing digital products.
Sluit aan bij meer dan 50 toonaangevende kantoren












FAQ
Heb je nog vragen?
Hieronder vind je de antwoorden op vragen die vaak worden gesteld wanneer kantoren een PBC tool gaan kiezen.
Kan ik YouProvide door al mijn medewerkers laten gebruiken?
Jazeker, er is geen beperking wat betreft het aantal kantoormedewerkers dat je in YouProvide aanmaakt.
Houdt YouProvide rekening met de organisatiestructuur van een klant?
Een YouProvide PBC project bestaat uit een set lijsten, voor iedere betrokken entiteit een lijst. Deze kunnen tegelijk worden gedeeld met de klant, of per lijst afzonderlijk. Iedere lijst kan op maat worden gemaakt voor de typologie van de betrokken entiteit.
Is het mogelijk dat een klantgebruiker alleen een deel van een lijst ziet?
Uiteraard. De hoofdcontactpersoon van de klant kan zelf lijsten, of delen van lijsten, verder toewijzen aan zijn of haar collega's. Daarmee regelt de klant zelf de mate van toegang voor iedere betrokken medewerker die bestanden moet aanleveren.
Kan ik een op maat gemaakte lijst later opnieuw gebruiken?
Ja, dat kan. Je kunt een project van vorig jaar doorrollen naar een nieuw project. Dit kun je vervolgens weer naar wens bijwerken met eventuele nieuwe of gewijzigde inzichten voordat je het weer deelt met de klant.
Hoe lang blijven bestanden bewaard bij YouProvide?
Zolang een project loopt, blijven alle bestanden beschikbaar. Wanneer de projectleider het project afsluit, zijn de bestanden nog 30 dagen beschikbaar voor download (door zowel accountant als klant). Daarna wordt het project gearchiveerd en worden alle klantbestanden verwijderd.
Kan ik meerdere bestanden tegelijk downloaden?
Je kunt bestanden downloaden op ieder gewenst niveau: project, lijst, sectie en item.
Wanneer het meerdere bestanden betreft, worden deze in een zip-file geordend in mappen zodat alles direct goed staat na uitpakken van de download.