Skip to content
PBC-lijst voor de accountantscontrole
 

Eindelijk inzicht in de voortgang

Verzamel je documenten voor je PBC-lijst nog via e-mail en spreadsheets?

Dan weet je hoeveel werk het is om overzicht te houden, documenten bij verschillende teamleden op te moeten halen en uit te pluizen of je nu alles binnen hebt om de accountantscontrole te kunnen beginnen.

Ontdek hoe je met YouProvide veel gemakkelijker alle documenten van je PBC lijst binnenkrijgt voordat je de wettelijke controle begint!

Screenshot 2024-01-11 at 09.18.56

Sluit aan bij meer dan 3.000 professionals:

visser-visser2
newtone
flynth-1
vanoers
alfa
verstegen
witlox
schuiteman
noordenne
bol
facet
crop
moore-mth
hlb-blomer
bdo
bentacera
wea-audit
De PBC lijst software van YouProvide

Sneller, makkelijker en veiliger

PBC lijsten aanpassen voor verschillende entiteiten

Met YouProvide leg je de organisatiestructuur van je klant vast. Op basis van templates kun je de PBC lijst voor iedere entiteit gemakkelijk op maat maken.

En je vraag alles in een keer uit aan je klant, die het gestructureerd kan aanleveren.

Templates om snel nieuwe lijsten te maken

YouProvide wordt geleverd met een aantal standaard templates voor PBC lijsten. Maar je maakt net zo gemakkelijk je eigen, kantoorspecifieke templates. Gewoon via import vanuit Excel.

Het is praktisch om je templates in te richten volgens de rubrieken van de kolommenbalans. Zo vergeet je niets en kun je snel zien met welke onderdelen je alvast kunt beginnen. 

PBC lijsten kunnen behoorlijk groot worden. YouProvide heeft geen enkele moeite met lijsten waarin een paar honderd documenten worden uitgevraagd.

Wie moet wat opleveren

De controller bij je klant zal niet alle documenten zelf klaarmaken. Hij kan dan ook zelf gemakkelijk collega's koppelen aan de juiste lijsten voor de juiste entiteiten en hen de stukken laten opleveren. Zelf houdt hij altijd het overzicht.

De deadline die je zelf op de lijst hebt ingesteld, is voor iedere gebruiker duidelijk zichtbaar, zodat te late oplevering al snel tot het verleden gaat behoren.

Je houdt altijd overzicht

Je teamleider, maar ook de leden van het team die aan bepaalde lijsten zijn gekoppeld, houden via het dashboard precies overzicht over de voortgang.

Per item kun je inzien wat de status is, kun je reviewen en eventuele comments toevoegen.

Het systeem houdt automatisch alle betrokkenen geinformeerd over de voortgang.

Hoog tijd om ook over te stappen!

Stop het gedoe met spreadsheets, mailboxen en USB sticks. Ga ook voor structuur, gemak en veiligheid!