Uitvragen in het samenstelproces
Vraag je documenten voor je samenstelproces nog steeds uit via e-mail en spreadsheets?
Dan weet je hoeveel werk het is om overzicht te houden, documenten bij verschillende teamleden op te moeten halen en uit te pluizen of je nu alles binnen hebt.
Ontdek hoe je met YouProvide veel gemakkelijker alle bestanden van je cliënt binnenkrijgt voordat je samenstelproces begint!
Sluit aan bij meer dan 3.000 professionals:
Sneller, makkelijker en veiliger
Alle bestanden makkelijk opvragen
Of je nu een nieuwe leningsovereenkomst nodig hebt, of een auditfile van de complete administratie, met YouProvide regel je het allemaal even makkelijk.
En heb je nog iets nodig terwijl de uitvraaglijst al bij de klant is? Je kunt altijd nieuwe items toevoegen.
Templates voor een snelle start
YouProvide wordt geleverd met een aantal standaard templates voor PBC lijsten. Maar je maakt net zo gemakkelijk je eigen, kantoorspecifieke templates. Gewoon via import vanuit Excel. Zo heb je bij de start van je samenstelopdracht een goed uitgangspunt dat past bij de typologie van je cliënt.
Als je samenstelopdracht start, maak je de uitvraaglijst eenvoudig op maat voor je cliënt. En volgend jaar rol je die maatwerklijst door voor nog efficienter werken.
Wie moet wat opleveren
De controller bij je klant zal niet alle documenten zelf klaarmaken. Hij kan dan ook zelf gemakkelijk collega's koppelen aan de juiste lijsten voor de juiste entiteiten en hen de stukken laten opleveren. Zelf houdt hij altijd het overzicht.
De deadline die je zelf op de lijst hebt ingesteld, is voor iedere gebruiker duidelijk zichtbaar, zodat te late oplevering al snel tot het verleden gaat behoren.
Je houdt altijd overzicht
Je teamleider, maar ook de leden van het team die aan bepaalde lijsten zijn gekoppeld, houden via het dashboard precies overzicht over de voortgang.
Per item kun je inzien wat de status is, kun je reviewen en eventuele comments toevoegen.
Het systeem houdt automatisch alle betrokkenen geïnformeerd over de voortgang.