Skip to content
Houd grip op het aanleverproces
 

Uitvragen in het samenstelproces

Vraag je documenten voor je samenstelproces nog steeds uit via e-mail en spreadsheets?

Dan weet je hoeveel werk het is om overzicht te houden, documenten bij verschillende teamleden op te moeten halen en uit te pluizen of je nu alles binnen hebt.

Ontdek hoe je met YouProvide veel gemakkelijker alle bestanden van je cliënt binnenkrijgt voordat je samenstelproces begint!

Screenshot 2024-01-11 at 09.18.56

Sluit aan bij meer dan 3.000 professionals:

visser-visser2
newtone
flynth-1
vanoers
alfa
verstegen
witlox
schuiteman
noordenne
bol
facet
crop
Moore MKW
hlb-blomer
bdo
bentacera
wea-audit
Documenten opvragen met YouProvide

Sneller, makkelijker en veiliger

Alle bestanden makkelijk opvragen

Of je nu een nieuwe leningsovereenkomst nodig hebt, of een auditfile van de complete administratie, met YouProvide regel je het allemaal even makkelijk.

En heb je nog iets nodig terwijl de uitvraaglijst al bij de klant is? Je kunt altijd nieuwe items toevoegen.

Templates voor een snelle start

YouProvide wordt geleverd met een aantal standaard templates voor PBC lijsten. Maar je maakt net zo gemakkelijk je eigen, kantoorspecifieke templates. Gewoon via import vanuit Excel. Zo heb je bij de start van je samenstelopdracht een goed uitgangspunt dat past bij de typologie van je cliënt.

Als je samenstelopdracht start, maak je de uitvraaglijst eenvoudig op maat voor je cliënt. En volgend jaar rol je die maatwerklijst door voor nog efficienter werken.

Wie moet wat opleveren

De controller bij je klant zal niet alle documenten zelf klaarmaken. Hij kan dan ook zelf gemakkelijk collega's koppelen aan de juiste lijsten voor de juiste entiteiten en hen de stukken laten opleveren. Zelf houdt hij altijd het overzicht.

De deadline die je zelf op de lijst hebt ingesteld, is voor iedere gebruiker duidelijk zichtbaar, zodat te late oplevering al snel tot het verleden gaat behoren.

Je houdt altijd overzicht

Je teamleider, maar ook de leden van het team die aan bepaalde lijsten zijn gekoppeld, houden via het dashboard precies overzicht over de voortgang.

Per item kun je inzien wat de status is, kun je reviewen en eventuele comments toevoegen.

Het systeem houdt automatisch alle betrokkenen geïnformeerd over de voortgang.

Hoog tijd om ook over te stappen!

Stop het gedoe met spreadsheets, mailboxen en USB sticks. Ga ook voor structuur, gemak en veiligheid!