Wat je van YouProvide kunt verwachten
Gestructureerd
- Verzamel alle benodigde documenten in gecategoriseerde PBC lijsten, verzameld per klant en per entiteit van de klant.
- Gebruik de standaard meegeleverde audit template of maak je eigen templates voor verschillende soorten opdrachten.
- Pas templates per klant aan en gebruik de doorrol functie voor opdrachten in de volgende jaren.
- Wijs medewerkers toe aan secties of items in de lijst en laat je klant dit ook doen aan zijn kant.
Klantvriendelijk
- Webapp overal toegankelijk zonder installatie
- Naar keuze via klant-login of een veilige weblink
- Documenten opvragen met toelichting en chatfunctie
- Automatische notificaties bij naderen en overschrijden van deadlines
Veilig
- Opslag in goed beveiligde cloud
- Audit trail op alle wijzigingen van een opgevraagd item
- Medewerkers hebben alleen toegang tot toegewezen lijstonderdelen
- Document download alleen door geautoriseerde gebruikers
- ISAE 3ooo gecertificeerd
Wat onze klanten vinden
Niet voor niets wordt YouProvide al bij meer dan 30 kantoren gebruikt. Laat je overtuigen door hun goede ervaringen en stop ook het gedoe met PBC lijsten in spreadsheets.
YouProvide verhoogt op een laagdrempelige manier de efficiëntie van het aanleverproces. We hebben meer structuur en een verbeterde communicatie met de klant
Jack van Crooij MSc CISA
YouProvide biedt ons de mogelijkheid om snel en veilig stukken uit te wisselen met onze relaties. Het is efficiënt doordat de status van opleveringen goed te monitoren is
Alfa Registeraccountants
Dankzij YouProvide verbeteren we de dienstverlening aan onze klanten en de efficiency in het controleproces. We bieden een gestructureerde manier om documenten aan te leveren. Daarnaast kunnen we de voortgang monitoren en voldoen we aan de hoogste security en privacy standaarden
Drs. Wilbert Snoei RA
YouProvide helpt ons om op gestandaardiseerde en veilige manier stukken op te vragen bij de klant. Dit zorgt voor efficiëntie van het aanleverproces en een optimalisatie van de samenwerking met de klant.